רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בינואר 2010

רפלקציה לתאריך 14-1-2010

בשעה הראשונה אני לימדתי, התחלתי לדבר על אותם דברים שדברתי עליהם בשבוע שעבר- כלומר מין חזרה ונתתי עוד דוגמאות על גלגולי אנרגיה ואיך האנרגיה מתגלגלת , הזכרתי המון אנרגיות שדרכן אפשר לקבל חום וכול הזמן בקשתי מהתלמידים לתת לי דוגמואות כך שרוב התלמידים השתדלו לשתף פעולה , דברתי גם על טמפרטורה וחום ומה זה בעצם מד טמפרטורה ואיך אנו מודדים טמפרטוה ובאיזה מכשירים ומה זה חום ואיך אנו מחשבים את החום או אנרגית חום.
בשעה השניה יסאר התחיל ללמד הוא הקדיש את השעה בהבחנה בין המושג של חום לבין התפיסה המוטעה (קור ) הוא הביא כמה דוגמאות וניסה להסביר מהו נכון להגיד וניסה לעצור את התלמידים בכול שלב ולתקן אותם בכדי שיתרגלו למילה חום והיה שיתוף פעולה בין יסאר לבין התלמידים והיה מצוין.

תגובה 1:

  1. היישום של המושגים הקשורים בחום (ובכלל) חשוב מאד ושוב לערוך עם התלמידים דיונים כדי לחזק אצלם את הבנת המושגים. אתם עושים זאת כל העת, ובצורה מרשימה, ואני מעריך זאת. הדיון במושג חום ובשלילת השימוש במושג המוטעה קור, היה גם הוא מוצלח.

    השבמחק