רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 2 בינואר 2010

רפלקציה 31-12-2009.

- אני נכנסתי לכיתה באיחור של 5 דקות וכשנכנסתי ראיתי שיסאר כבר כתב את הנוסחאות על הלוח והתחיל לדבר על המבחן, אני עמדתי לידו ובקשנו מהתלמידים רק להוציא את מה שדרוש והתלמידים הגיבו בצורה טובה.
חלקנו את המבחן לתמלידים ואז אני הסכמתי עם יסאר שאני לא אענה לתלמידים אפילו על השאלות הכי פשוטות ואפילו אם ידרשו הסבר כי רציתי לוודא שהם לא מעתיקים ואכן זה היה כול תלמיד שניגש אלי לא עניתי לו אפילו בדברים הכי פשוטים, ליסאר היה יותר קשה כי הוא קבל את זה שהתלמידים יגיעו אליו ויעזור להם דבר שהקשה עליו במיוחד בשעה השניה משום שכול התלמידים דרשו ממנו להסביר להם או אולי לענות ,דבר שנחשב ללא טוב ולא מקובל משום שזה מבחן.
לגבי המבחנים ראיתי שהתלמידים התקשו במיוחד בשאלה 5 והיא היתה קצת בעיתית. ועד כאן זה היה ליום חמישי שעבר.

תגובה 1:

  1. ראשית, תתחדש על הבלוג החדש. הוא מעוצב מאד יפה לטעמי.
    יפה שאתה עומד על כך שאין תשובות על תרגילים. אחרי הכל, כפי שאתה אומר, זהו מבחן. יחד עם זה, אם הניסוח של שאלה לא ברור לתלמידים אין מניעה להסביר להם את השאלה עצמה - מה דורשים בה.
    שיהיה לך כל טוב והחלמה מהירה ומלאה לדוד שלך.

    השבמחק