רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 במאי 2010

רפלקציה לתאריך 13-5-2010

בתחילת השיעור כרגיל בדקתי נובחות וציוד לאחר מכן דברתי עם התלמידים על המבחן ועל התוצאות של התלמידים בכדי למצוא פתרון כך שישפרו את הציון של מבחן.
המשכתי בשיעור הראשון עם הפרויקט שלי בנושא גלים התקדמתי עם התלמידים בנושא של הפרעה ולמה היא נוצרת, הסברתי לתלמידים שגל אנו מקבלים אותו או נוצר כתוצאה מהמקור שלו (מקור גלי), אני התחלתי בהדרגתיות עם התלמידים ולא נתתי להם את ההגדרה של גל מההתחלה כך שהמטרה שלי היתה שהם ישתדלו כך שיגיעו להגדר לבד.
לאחר מכן התחלתי לדבר על גלי אורך וגלי רוחב ומה דומה בשניהם ומה ההבדל בשניהם ולאחר כול פרק זמן היתי מסכם על הלוח מה שהסברתי לתלמידים על מנת שיהיה לתלמידים את החומר במחברות.
היתה לי הרגשה די טובה ובכלל לא היתי לחוץ משום שהתכוננתי טוב מאוד לשיעור הזה והכנתי את החומר כבר מלפני כמה חודשים ובכול תקופה היתי עובר על החומר ומשתדל למצוא את השיטה שבה החומר יהיה מובן לתלמידים, אני כן מודע לזה שהנושא קשה לתלמידים ולכן אני משתדל להסביר להם את החומר ברמה פשוטה ובאווירה שקטה כמה שאפשר.

תגובה 1:

  1. אמין שלום

    אני שמח שאתה מכין היטב את שיעורי הפרויקט וגם כך התרשמתי בשיעור שצפיתי בו ביחד עם ירון. מכל מקום, השתדל עד כמה שאפשר להשתמש באמצעי המחשה פשוטים כדי להבהיר לתלמידים מושגים שונים.

    בברכה והמשך מוצלח

    יורם

    השבמחק