בשיער של יום חמישי תכננתי להתחיל עם מצבי צבירה עקב העדרותה של שאדיה שיניתי את החומר למהלך השיעור, אני התחלתי עם התלמידים בהתחלה עם בירור לגבי החומר הנלמד ומה הם למדו עם שאדיה לאחר מכן התחלתי עם הנוסחה ולפרש מה משמעותה של הנוסחה וממה היא מורכבת ומה הן היחידות של כול משתנה.
לאחר מכן כתבתי על הלוח כמה דוגמאות ודרך שיתוף פעולה ראיתי איך התלמידים מגיבים, היא שיתוף פעולה מצדם של רוב התלמידים ופתרתי את הדוגמה על הלוח ועד השעה השניה כתבתי כמה תרגילים על הלוח ונתתי להם לפתור אותם ולאחר שהרוב סיימו את פתרון התלמידים במחבורתיהם פתרתי את התרגילים במליאה על הלוח ובסוף נתתי ל הם גם שני תרגילים מהספר ונתתי לכול התלמידים גם שיעורי בית.
מבחינת בעיות משמעת התלמידים ניסו לנצל את המצב הקיים בכדי שיגרמו לאווירה לא לימודית אך השתדלתי עד כמה שאפשר בכדי למנוע את התפרצותם של התלמידים וטפלתי בבעיות בדרך המתאימה ואפשרתי לאווירה לימודית והיה בכללית טוב מאוד עם מספר התלמידים הגדול.
ימים אחרונים של שנת הלימודים
לפני 14 שנים
אני סבור שעשית עבודה יפה מאד ושינית בצורה נכונה את דרך הפעולה שלך בהתאם למצב החדש שהתהווה (צירוף קבוצתה של שאדיה אל קבוצתך).
השבמחקכל הכבוד.