רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בפברואר 2010

רפלקציה לתאריך 25-2-2010.

בתחילת השיעור התחלתי לדבר איתם על מצבי צבירה, פתחתי את השיעור בדיון ובשאלת שאלות על מצבי צבירה והסברתי לתלמידים איך עוברים ממצב צבירה אחד לשני, לאחר מכן דברתי על משמעותה של אנרגית החום ומה הם התפקידים שלה (או שהאנרגיה מעלה את הטמפרטורה או משנה את מצב הצבירה), והמחשתי לתלמידים דרך דוגמאות השתמשתי בדוגמה של קרח שאנו מספקים לו חום אך הטמפרטורה שלו אל עולה אלא שהיא מושקעת בשינוי מצב סבירתו של הקרח, והמשכתי עם התלמידים בנושא של החום הכמוס ודברתי איתם על קליטת חום ופליטת חום שהיא פעולה הפוכה להתחממות, בסוף השיעור חלקתי לתלמידים עבודה מסכמת כך שהם צריכים להגיש אותה בשבוע הבא.
השיעור היה כרגיל מעולה ומוצלח והרגשתי שהתלמידים קלטו את החומר והבינו על מה מדובר והיה טוב מאוד.

תגובה 1:

  1. גם אני התרשמתי שהשיעור היה טוב ומנוהל היטב ואני ממש מרוצה מכך. מהתיאור שלך אני מבין שעברת אתם באופן שיטתי על היבטים שונים של אנרגית התנועה. יופי. המשך כך.

    השבמחק